STRONG GIRL
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Hati baru?

Hey ladies, pernah patah hati? Huahuahua, jadikan itu sebagai pengajaran untuk meneruskan kehidupan yang penuh drama semata mata ni. Biasalah, warna warni kehidupan :) Redha jelah. Pasti ada hikmah disebalik apa yang terjadi. Allah akan gantikan dengan pelangi yang indah. Haaa, nak pelangi ke nak orang? LOL, wkaka, gurau wei gurau :D
K, macamni. taktau la kenapa aku bangun pagi td je terus mood okay je. Alhamdulilah.. tulah, kalau patah hati ke apa ke. Jangan duk pi menangis sangat, takde nak ubah apapun kalau menangis *eleh, kemain kau linda... walhal, dah puas menangis* wkwkwk,Menangis tu perlu la kan.. Kalau tak menangis lagi tambah sakit kat hati tu. At least kalau menangis, dia akan rasa hilang sikit perasaan yg macam taik tu. ye dok? Jangan lupa tiap masa berdoa kat Allah SWT, Solat sunat, and yg paling penting, berkurunglah dalam bilik selama mana yg mampu. Wkaka, kk tu takdak kena mengena. Aku ni memang jenis suka duk dalam bilik sebab tu kalau patah hati.. emmm lagi bertambah malas aku nak kluar bilik..Apa yg paling penting sebenarnya, fikirlah apa yg kau nak fikir waktu tgh stress tu, fikir je sampai overthiniking, pastu nangis teruk2, pastuu tdoq. Pastu kalau tak tahan jugak solat sunat, pastu masa doa tu nangis puas2, tapi jangan nangis sbb kena tinggal, nangislah sbb diri tu menyesal tinggalkan Penicpta. Sebab kekasih, kita luangkan banyak masa dgn kekasih berbanding Pencipta kita. Bila dah jadik macamni, bersyukurlah adik2 ku sayang. Dekatkan diri dgn Allah SWT. Allah SWT takpenah buang hambanya, 24hrs Allah watching you, Allah sees it all. Allah waitin for you to come mengadu something. Allahu, sesungguhnya Allah maha pengasih. Syukran Ya Allah. And adik2ku sekalian, jangan lupa berzikir. Zikrullah itu penawar hati :) 
Okay, bukan ni je yg aku buat. Memang aku duk dgq lagu sedih2, lagu dangdut yg feveret aku tu, duk nyanyi ambik feel. tapi bila aku buat semua tu, aku dapat rasakan yg nafsu sedih aku puas dgn apa yg aku buat. nyayi itu ini, Bila buat camtu memang perghhh , tangkap menangkap perasaan sedih sebak bla bla. Hahaha, time duk buat benda camtu memang aku menangis sebab orang yg melukai aku. Tapi bila aku solat and berdoa and berzikir, airmata aku jatuh sbb aku baru sedar khilafnya aku, dan terharu sbb Allah SWT masih beri aku peluang utk aku sedar akan kekhilafan aku. Ya Allah..... Alhamdulillah.

So, yang patah hati kat sana tu. Patahkan je hati tu, pijak2 terus hati tu. Lepastu bina balik sebuah hati yang lebih kuat dengan niat KERANA ALLAH SWT, emm, Konpem hati tu kuat sado gila gila lah. Cuba try test ! Lol ekeke,
Aku dah cuba, anda bila lagi? Hahah

"Hati baru?" was Posted On: Monday 22 December 2014 @14:03 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ