STRONG GIRL
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Chances

Taktau la dipagi buta macam ni fikiran aku sarat dengan apetah. Dari tadi dalam fikiran ni ada ja benda nak pikiaq. ada yg penting dan ada yg macam tak penting tp kena fikir jugak. Haihh la, 
Harini jugak aku terima balik si dia. Peluang yg entah keberapa kali aku beri. entah, taktau. Apa jenis hati aku miliki pun aku tktau. Walaupun seringkali dilukai tapi tetap tak pergi2. Pelik ka dak? ka tak pelik? Ingat murah ka cinta aku ni? Mana boleh dijual beli. Ingat hati aku ni jugak boleh main kutip2 ka? Mana boleh tau. Aku simpan lama dah, tiba suatu masa tu aku berikan pada si dia. Em, tapi sering kali tak dihargai. Tapi aku tak ambik balik pun hati aku, still bagi kat orang yang sama. And after this, harap takkan terjadi dan takkan berulang kembali kesilapan yg menghancurkan hati seorang gadis yang gila setia macam aku ni. LOL, Wkakakaka, *gelak sikit*
Memandangkan dia tak sihat sebab perbuatan dia sendiri sampai masuk hospital. Aku.... terpaksa tak boleh nak jadik detektif, nak tanya itu ini, nak siasat apa yg bersarang dalam otak aku. Hahaha, walaupun nak settle dah, tp aku rasa mcm takleh settle je lagi slagi dia tak bagitau semuaaaaaaa nya yang berlaku. Tapi aku ni kena la faham jugak, dia kat hospital, takkan nak desak, kang masuk ICU pulak. Haha, emm. Aku tktau nak cakap risau ka dak dengan keadaan dia. tapi aku still tanya gak keadaan dia. Katanya nurse sana garang and tak sopan. Hahah apa jenis nurse la. Tampar je nurse yg buat awak tu, tau? .Em emmm. Aku ni risau la jugak pasal dia. tapi seminit je, lepastu tak risau, stg risau pastu stg tak risau pulak. Pelik toi. Perasaan apakah ini? Benci tapi sayang ka cemna? Hahah
Dah la, jom tdoq. Esok dia dah nak recycle darah, pastu boleh terus discharge... So, goodnight lah walupun tak berapa nak  goodnight. 
Hmm, sejuk gedi malamni, hujan lebat. dah la rumah atas bukit. Memng beku la jawab dia. Ekekeke, 
bila nak habis tah post ni? tak reti nak buat ending ka cemana ni Linda?

Hahahahaaha, kbye

"Chances" was Posted On: Tuesday 23 December 2014 @01:48 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ