STRONG GIRL
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Pindah

Kuala Lipis, Pahang. Rumah atas bukit, Taman Mas. Sebelah kiri, berjiran dengan India. Sebelah kanan, berjiran dengan Cina. Rumah atas bukit ni, cuma 5 buah rumah je ada penghuni. Walaupun ada lebih daripada 30 buah rumah atas bukit ni. Kiri kanan hutan tau. Seram tak? Hahaha, sunyi sangat kawasan sini. tapi bestttt tau. Sejuk sangat. Bilik aku bertentangan dengan rumah depan yang sememangnya tidak dihuni oleh manusia. Huahua, I mean rumah tu takdak penghuni la. Ish hampa nih. Pikiaq kot laen pulak. 

Kebelakangan ni, kerap sangat hujan. Bila nak ambik wudhu ke, cuci muka ke, basuh tangan ke, mandi ke, mesti fikir dua tiga kali. Sebab air dia sejuk macam laut yang kapal Titanic tenggelam tuh. Hahah, *sejuk sunnguh* Al-maklum lah, baru pindah beberapa minggu, banyak sangat benda yang ayah nak kena buat. Pasang mesin basuh la, pasang astro la, pasang itu la, pasang ini la. So tak sempat pulak ayah nak pasang water heater kat shower room kitorang. Kalau boleh memang takmau bagi pasang pun. rasanya air sejuk gedikk ni lagi best mandi dari air yang ala-ala suam suam panas tu.

Dari 7 desember aku pindah sini, dari penang ke sinilah. Memang aku takde berkenalan dengan memana manusia lagi. Im serious dude !! Kawasan perumahan aku takde manusia kot. Ekeke, So maksudnya kat sini, aku belum berkenalan dengan orang yang sebaya dengan aku atau tua setahun dari aku atau tua 20 tahun dari aku ke apa ke, memang takdak berkenalan lagi. Hahah, so kat sini, memang aku takdak kawan. huihh, sadisnyaa. Hahahahahahaha. Nak sadis buat apa? 24jam duk dalam bilik ja. Macam mana nak bergaul dengan orang lain kan? Takpa la, aku nak sesuaikan diri dengan keadaan rumah aku dulu and keadaan bilik aku.

Dah la katil aku kena tukaq dengan memey sebab bilik aku ni kecik and tak muat nak letak katil saiz queen dengan alat perabot lagi. Nanti serabut, so kena pakai katil single. Uwaaaaa, Memang hari2 tidoq tak lena la, sebab tak selesa dgn katil kecik macamni. K sedih. Hahah, Klah, sampai sini ja kot. Aku kalau nak tulis pepanjang lagi sampai jadik karangan STPM pun boleh, tapi kesian kat pemeriksa la nak baca stg, penat dia ja nak baca en. Kk, byeeeee


Pemandangan dari atas bumbung bilik mama. Huhu, 


"Pindah" was Posted On: Tuesday 23 December 2014 @17:06 | 0 lovely comments

« Older posts | Newer posts»

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ