STRONG GIRL
ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
The layout was made specially for me.
All links open in a new tab.

 Penyejuk hati ibu

Snowy and blacky, my beloved pets. Seriously, im so fond of them. They always make me happy, cherish me when im upset, playing with me when I don't even want to play. HAHAHA
Okay okay, yang tu introduction... Mukadimah baruuuuuu, ni baru nak cerita. Baru nak start story, hahaha. Sorry guys. 
Harini, entah taktau kenapa rasa unluckt. So unlucky day. Dah buat kerja tapi still kena buat kerja. Dah siap kerja tapi cakap kita tak buat kerja. "Eh eh jap, Linda dah kerja?" No la, mana ada kerja lagii. Ni sembang pasai kerja rumah. Jadik housekeeper sepanjang cuti dua minggu ni kat rumah sendiri. Walaupun aku ada kakak and adik perempyan sorang, tapi diorang tu. Heh -,- yang mana tau depa tu, tau la. Hahaha, hampeh... So, semua kerja rumah, aku ler nak kena settle. Sokay, tak kisah pun.. Tapi perangai diorg berdua tu memang buat hati aku sakittttttt. Haihhh, *tumbuk dinding*
Aku start buat kerja rumah, macam biasa, mula dari dapur. Basuh pinggan, susun pinggan, kemas rak, cuci tempat masak, cuci bla bla, and terussss pi ke ruang tamu, sapu sampah, mop bla blaaaa. Arghhhhh, takkan nak senarai satu2 kot. Buduhnyeeeeee haha. 
Kk, the best moment is bila hang tengah buat keja dengan hati yang sememangnya tak ikhlas, panassss, geram semua ada tetiba your kids came to you and then meaw meawww. Meaw meaw tu means snowy and Blacky tgh panggil aku letuw.. time tu hanya Allah ja yang tau betapa berbunga bunganya hati aku. Sejuk je hati tengok snowy and blacky.. Im wondering, why the other people outside there hate meaw meaw? Kucing comei kot, kenapa ada ja yang tak suka? Kalau setakat dia suka beyak merata-rata tu biasa la. Boleh ajar dia beyakk kat tempat betul. Semua benda boleh ajar. Memang ada kala tu aku bising kat snowy and blacky bila diorang beyak merata2. Ada sampai tahap aku ceramah kat dua ekor tu supaya beyak kat tempat yang betul. Roomates aku pun kadang cemuih dengaq aku beletiaq dekat snowy and blacky. Tapi tak sampai tahap aku nak pukul dua ekor tu. Takde la sampai aku nak benci.. Keras sungguh la hati diorang yang benci kucing sampai sanggup pukul bagai. Hmmmm, sedih... 
Dear Snowy and Blacky, ibu sayang korang berdua 😘 

ALIF BA TA,
TATA 👋

*Pictures of Snowy & Blacky @flxvixx (ig)
"Penyejuk hati ibu" was Posted On: Sunday 31 May 2015 @22:44 | 0 lovely comments

« Older posts

Copyrighted © TeaCakeHouse. All rights reserved. Thank you.
View with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Inspired by Kaith, Images from Cursor from Images from

ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ